zondag 13 februari 2011

' T Sufferdje

Voordat jullie denken, hoe komt iemand op het idee om haar Blog
' T Sufferdje te noemen, dat heeft zeker een reden.
In de woonplaats waar ik nu al bijna 28 Jaar woon, wordt het plaatselijke krantje De Stadskrant, in de volksmond ' T Sufferdje genoemd.
Een gezellige krant met al het nieuws en wetenwaardigheden van onze mooie stad Edam.
Zodoende leek mij deze naam heel toepasselijk, en ik hoop net zoveel plezier aan mijn eigen Blog te beleven, als een hele dierbare vriendin van mij, aan haar Blog .
Door haar enthousiasme, leuke teksten, en mooie foto's, en heerlijke recepten, werd mijn interesse meer dan gewekt, ook naar andere Blogs
Zij heeft mij het laatste zetje gegeven, en zei : Gewoon doen !!!

1 opmerking:

  1. Yess.. het is gelukt!!En ik ben je eerste volger wat leuk! En wat een orginele naam, dit gaat helemaal leuk worden.Liefs Jitske.

    BeantwoordenVerwijderen